Re: Vista

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 14:11:59 MET

1634RACINE wrote:

> a tak btw: dlaczego tak od razu ludzie przechodza na nowy m$.Zawsze
> mnie to zastanawialo, ten owczy ped :) Jeszcze w zasadzie xp nie
> ostyglo, nawet w2k [uzywam] pedzi do przodu, xp jakos [chyba...]
> ustabilizowalo sie - spece (najpierw od w2k) opanowali manipulowanie
> xp-kiem, mozna jakos to poprawic w domu recznie, a tu vista myk,
> pokazala sie, wiadomo,ze _powinna_ sypac sie tu i tam - ale juz
> gonitwa, juz pogon :)
> Dlaczego ?
> (w sumie, to ja nawet chcialbym zapytac co tak naprawde _zmusza_ ,
> [...]

Może muszą?
Do lapa wcisnęli mi na siłę vistę.
Zastanawiałem się nad instalacją xp (mam na blaszaku), ale jak czytam, że
sprzęt dedykowany jest dla visty i trzeba pieprzyć się kilka dni ze
sterownikami do xp, to się odechciewa.
Tym bardziej że lap nie służy mi do pracy tylko do rozrywki.

BTW, obiło mi się ostatnio o uszy, że dostarczając laptopa do serwisu mam
przywracać system do pierwotnego stanu. Serwis się nie będzie pierdzielił z
diagnozą czy to problem sprzętowy czy programowy.
Ale nie jestem pewien tego.

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...