Vista

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 10:07:28 MET

Używam Visty już kilka miesięcy. Mam dwie, Home Premium i Business EN.
W zasadzie jestem z tych systemów zadowolony ale jest dużo krzaczków,
które uniemożliwiają pracę pewnym aplikacjom lub na jednej maszynie
coś działa, a na drugiej już nie. I nie chodzi o szybkość, bo obie
Visty u mnie "latają". Mam jednak pytanie do osób bliżej związanych z
Microsoftem, a mianowicie:

Mam wyjąc z półki W2K Pro czy kupić XP Pro w Boxie czy może jednak
zaczekać na SP1 do Visty?

Pozdr, Krzysiek.