Re: firewall dla w2k

Autor: 1634RACINE <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 12:06:38 MET

Radosław Sokół napisal [-a] w news:fqj8s8$a00$1@polsl.pl
> Windows 2000 to już chyba tylko najtwardsi używają...

_konkretnie_ bo poniewaz...?

(i wklepie tutaj cos co napisalem w innym watku: a tak btw: dlaczego tak od
razu ludzie przechodza na nowy m$.Zawsze mnie to zastanawialo, ten owczy ped
:) Jeszcze w zasadzie xp nie ostyglo, nawet w2k [uzywam] pedzi do przodu
(tzn dziala ok :), xp jakos [chyba...] ustabilizowalo sie - spece (najpierw
od w2k) opanowali manipulowanie xp-kiem, mozna jakos to poprawic w domu
recznie, a tu vista myk, pokazala sie, wiadomo,ze powinna sypac sie
tu i tam - ale juz gonitwa, juz pogon :)
Dlaczego ?
(w sumie, to ja nawet chcialbym zapytac co tak naprawde zmusza , ale co
konkretnie zmusza do przejscia z w2k na xp...]

> Ten system nie ma przyszłości

no wiesz - skoro przeklepano go na xp i rozwinieto w xp, to w oczywisty
sposob nie ma przyszlosci skoro w miejscu stoi. Ale wlasnie z systemu ktory
nie ma przyszlosci zrobiono [tak?] xp, ktory tez juz nie ma przyszlosci, bo
vista, ktora tez zaraz nie bedzie miala przyszlosci, bo.

> i powinien być wycofywany.

O! A dlaczego zaraz wycofany. dlaczego? [nie jestem fanatykiem, ze w2k i
tylko w2k, spokojnie,ja szukam tylko jakiejs racjonalnosci. tyle]