Re: Kontrola pracy pracownikow

Autor: jaki <taki_at_nijaki.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 11:18:09 MET

> A jest faktycznie tak źle? Wiadomo już o tym z jakichś źródeł?
> Nie da się tego załatwić metodami standardowymi, tzn. pogadanką
> "nie chcemy was monitorować, ale przesadzacie troszkę, nie
> zmuszajcie nas do tego"?

Nie wiem czy nie wpadlismy w paranoje, ale mamy zastrzeżenia.. Pogadanki
juz byly, ale przez 4 godziny pracy nie ma kto zmotywowac pracownika.

> Poza tym blokowanie jest całkiem dobrą metodą. Można nawet
> wprowadzić blokowanie wybiórcze, np. odblokowywać wszystko
> w jakichś godzinach lunchowych żeby przy kanapce można było
> poczytać newsy na Onecie, ale w pozostałych godzinach ciąć
> wszystkie najpopularniejsze serwisy.

Nakieruj mnie na cos czym moge to zrobic.
W Linuxax jest Iptables i cron.
A tutaj jakis ISA server (mowa o W2003 Server)?
Czy robic to tez jakimis poleceniami?
Powiedz mi jak do tego podejsc.