Re: Kontrola pracy pracownikow

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 12:53:04 MET

"jaki" <taki@nijaki.pl> wrote in message
news:fioo1b$3qc$1@node1.news.atman.pl...

> Nakieruj mnie na cos czym moge to zrobic.
> W Linuxax jest Iptables i cron.
> A tutaj jakis ISA server (mowa o W2003 Server)?

ISA to dobry pomysl do monitorowania ruchu na styku sieci i internetu. Dosc
latwe do przegladania
logi, ale kosztuje i mimo wszystko, wymaga opieki czyli kogos kto umie to
poskladac do kupy.

> Czy robic to tez jakimis poleceniami?
> Powiedz mi jak do tego podejsc.

Moze pomysl z restrykcjami nie jest glupi. Jesli user nie potrzebuje
korzystac z Internet Explorera
to mozesz mu narzucic Software Restriction Policy ktore pozwoli mu
uruchamiac tylko okreslone
przez ciebie pliki wykonywalne (winword, excell, wordpad itd). Na terminalu
to podwojnie fajne
rozwiazanie, bo userzy nie zjadaja ci zasobow pierdolami.