Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 22:55:37 MET

On 25 Lis, 21:20, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Raczej trochę naciąga. Mówię to z pozycji praktyka, patrząc na wskaźnik
> zajętości procesora w swojej Viście :-).

W chwili gdy piszę te słowa, wskaźnik wykorzystania procesora (ten
wspomniany Celeron Mobile 1,73GHz) oscyluje w granicach 0-3%, Odpalone
dwa Internet Explorery, panel boczny z tymi kolorowymi śmieciami i w
systrayu Avira i wszystkie dobrodziejstwa jakie HP raczył udostępnić
do pobrania na swojej stronie. No działa po prostu i tyle.

> O tym właśnie piszę. Bez RAM-u system się zwyczajnie dławi.

Inna sprawa, że to jest skandal, żeby system operacyjny wymagał 2GB
pamięci do komfortowej pracy.

> A mając dość
> RAM-u, kolejnym wąskim gardłem będzie jednordzeniowy procesor, słabsza
> przepustowość starszego chipsetu, grafika wbudowana w chipset,

No ja taką właśnie mam. I Aero działa bez zająknięcia, nie widzę
żadnej róźnicy w porównaniu do desktopa z Radeonem 9550, mimo, ze ten
ostatni dostał "indeks wydajności", o ile dobrze pamiętam, "2.9", a
notebook "2.0".

MB