Re: VISTA bardziej bezpieczna

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 23:55:44 MET

Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:5311bbd0-fd1c-4aa6-bef9-4fc082a9cbcc@o6g2000hsd.googlegroups.com...
On 25 Lis, 16:27, "chiroproktolog" <chiroprokto...@onet.eu> wrote:

> Używam NOD32 od kilku lat i nie wiem czy ten program coś robi czy
> tylko
> służy do płacenia abonamentu w celu "uzyskania ulgi psychicznej" :(

ja to samo mogę o AVAST powiedzieć. Tyle, że ustawiony jest na pracę w

** Ja zaś mogę powiedzieć, że Avast jednak działa. Wlazł mi w pliki
tymczasowe babol z sieci, nie powiem, wrzuciłem go tam specjalnie, ale
nie odpalałem. Avast blyskawicznie wykrył ściąganie i 4 razy popychałem,
aby zeszło tak c.a. 20 kB. To byl trojan, który oczywiście zaraz potem
wyleciał. Próbowałem kiedyś coś takiego uruchomić, póki Avast był
czynny, zesraj się, nie puścił.

tle. Z drugiej strony po co antywirus, który będzie wrzeszczał z bele
powodu po otwarciu jakiegoś ciastka czy odwołania do udziału z sieci
LAN...? W sumie firmom informatycznym płaci się za to, żeby nie było
"ich widać". Jak ich widać i robią dużo szumu, to znaczy że nic nie
działa i nie będzie działać jak trzeba.

** Sama firma to nie wszystko, jeszcze tu i ówdzie trzeba to i owo
poustawiać. Dopiero temat właściwie dograny bedzie gut. Taki Kerio, to
trochę trzeba sie namęczyć, ale wtedy może zrobić coś, co np. tako
Comodo (w temacie IP, a przy KPF/Sunbelt także przy uruchamianiu
programów) ma niejako "z natury". Wiadomo, jak to z prowizorkami. U mnie
w każdym razie specjalnie Comodo ustawiłem, by pyszczył nawet, jak
pierdnie mucha po drugiej stronie okna. Kerio używam w starszych
systemach.

--
LH
Pani Wiktoria chwilowo nie szaleje...