Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:39:51 MET

On 18 Lis, 16:19, "tg" <a...@a.a> wrote:

> w dodatku w laptopie wieksze obciazenie przezroczystymi okienkami
> i cala reszta tego typu rzeczy wybitnie skraca czas pracy na baterii
>
> slowem jak dla mnie dla gracza z pieniedzmi - moze i vista,
> ale do typowych zastosowan domowo biurowych i laptopa - xp

też tak myślałem. Bzdura! Działa szybciej i nie muli się. "Nawalasz"
aplikacji i nie wplywa to na szybkość pracy systemu. Moje obie Visty
tak popieprzają, że aż miło się patrzy, a do tego są stabilne. Nie
zaliczyłem ani jednego "wylotu" systemu co na XP i 2000 zdarza mi się.
Poza tym ma lepiej zrobioną nawigację. Już nie musze szukać na liście
programów czegoś co zainstalowałem rok temu i treaz jest potrzebne,
tylko wciskam guzik WINDOWS i wpisuję to co pamiętam, a system
znajduje. Naciskam ENTER i program już działa. Jak coś spieprzę to
klikam przywracanie systemu i wszystko jest OK. Nie ma zmory
oczyszczania systemów przez pare godzin po jakiejś nie przemyślanej
instalacji ;-) Ogólnie z Vistą mam mniej problemów (po dopieszczeniu
wszystkiego) niż z XP.

Vista ma się najlepiej z 2GB RAM i chipsetem powyżej 945/946.