Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 16:19:09 MET

> czy naprawdę mam się powoli przestawiać na Vistę i szukać nowych gier,

czemu nowych gier? to co chodzi pod xp powinno z mozliwymi nielicznymi
wyjatkami bez problemow dzialac pod vista

> czy wziąć XP i potem płakać nad brakiem sterowników do sprzętu?

no ale skoro chcesz laptopa to przeciez wystarczy sprawdzic czy
sa stery do konkretnego modelu/sprzetu i juz

w laptopie i tak nic nie zmieniasz...

ja tam jestem zdecydowanie za xp, imho vista nawet na lepszym
sprzecie niz xp strasznie muli, a jaki jest sens kupowac
nowszy system zeby wylaczac bajery, optymalizowac aby w koncu
zadzialal tak samo jak xp... tym bardziej ze imho jedyna roznica
miedzy tymi sytemami poza aero to directx, tyle ze karty
ktore maja sensowna ilosc fps w grach z dx10 kosztuja mase kasy

w dodatku w laptopie wieksze obciazenie przezroczystymi okienkami
i cala reszta tego typu rzeczy wybitnie skraca czas pracy na baterii

slowem jak dla mnie dla gracza z pieniedzmi - moze i vista,
ale do typowych zastosowan domowo biurowych i laptopa - xp