Re: Windows Media NOTPlayer 11

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 21:31:16 MET

No dobrze. Problem był w tym, że WMP11 zacinał się przy odtwarzaniu
materiału z kam. DV. Zacinał się tak skutecznie, ze trzeba było
wywalać proces ręcznie z systemu. Problem tkwił w NERO 7!!! NERO
dodaje plug-iny do okienek i między innymi też do WMP11. Plugin ten z
WMP11 można odinstalować jednak ja u siebie nie znalazłem kluczy i
przedstawiona poprawka MS nie działa http://support.microsoft.com/?kbid=935957.
Po odinstalowaniu NERO wszystko wróciło do normy.

Materiały dla zainteresowanych problemami z WMP
http://forums.microsoft.com/technet/showpost.aspx?postid=1692831&siteid=17&sb=0&d=1&at=7&ft=11&tf=0&pageid=2
http://zachd.com/pss/pss.html#wmp11 (najbardziej przydatne).

Teraz zostało namierzyć tylko klucz, który podłącza pluginy NERO pod
WMP11 i można go znów zainstalować ;-)

Pozdr, K.