Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 16:24:20 MET

>też tak myślałem. Bzdura! Działa szybciej i nie muli się. "Nawalasz"

mam ci ja laptopa z 2gb ramu i pentium m 1.8ghz z xp
do tego wszystkie programy narzedziowe z toshiby, free av
tlen, skype, mju torrent, ultravnc, kerio, a w tle boinc
chodzi pieknie

ostatnio konfigurowalem router i musialem podlaczyc lapa z
2gb ramu i T7250, vista praktycznie z 5 ikonkami w trayu, zajete
kilkaset mb pamieci, obciazenie procka bez niczego na pierwszym planie
(w tle tylko jakies programiki do pokazywania obciazenia cpu ;),
wyciszenia cd romu, free av, prog z wifi i kamerki, skype) okolo 25% -
glownie explorer.exe i komp muli strasznie

> aplikacji i nie wplywa to na szybkość pracy systemu.

mi pod xp tez

>Moje obie Visty tak popieprzają, że aż miło się patrzy, a do
>tego są stabilne.

pogratulowac

>Nie zaliczyłem ani jednego "wylotu" systemu co na XP i 2000 zdarza mi się.

a mi nie, wystarczy poprawnie zainstalowac i skonfigurowac

>Poza tym ma lepiej zrobioną nawigację. Już nie musze szukać na liście
>programów czegoś co zainstalowałem rok temu i treaz jest potrzebne,
>tylko wciskam guzik WINDOWS i wpisuję to co pamiętam, a system
>znajduje. Naciskam ENTER i program już działa.

super, jak kreator oczyszczania pulpitu ;)
co kto lubi, ja na przyklad truskawki cukrem :P

> Jak coś spieprzę to klikam przywracanie systemu i wszystko jest
> OK. Nie ma zmory oczyszczania systemów przez pare godzin po jakiejś nie
> przemyślanej instalacji ;-)

w xp przywracanie tez jest, nie wiem jak z nim, nie uzywam

> Ogólnie z Vistą mam mniej problemów (po dopieszczeniu
> wszystkiego) niż z XP.

a ja na odwrot, tyle ze nie chodzi o to zeby sie licytowac i
przegadywac co kto lubi tylko odpowiedziec na pytanie
"Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?" z ktorego wynika ze
autor visty niekoniecznie pragnie, i imho absolutnie nie
musi jej brac bo w jego przypadku nic mu to nie daje
(poza wygladem, ale o tym to on juz wie)