Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 15:04:17 MET

"tg" <a@a.a> wrote in message news:FUh0j.10906$Hv4.3815@amstwist00...
> [...]

mi na dzien dobry muli jakis TrustedUpdates - robi to skutecznie
na 2 rdzenie, winamp nie chce dzialac :) - kompe szybki 64B ,2core
a dziala jak 368... bluetooth sie zatyka, ogolnie zenada, w zyciu
nie paracowalem z wolniejszym systemem...

ja tam wole sam decydowac co komputer ma robic i kiedy
jak mam kupic cudo w ktore klikne Enter i samo bedzie se
robilo co mu Bill zaprogramowal to wole wyciac z kartonu
i mazakiem namalowac na nim "Windows Vista!"

Zz