Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: Jacek <maps_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 21:26:08 MET

Przymierzam się do kupna notebooka HP Pavilion z serii 9000.
No i jest zagwozdka, bo niektóre są tylko i wyłącznie z Vistą a wolałbym XP
(przyzwyczajenie i gry).
Podobno XP "pożyje" jeszcze do końca roku i koniec, bo Bill przechodzi na
Vistę. Niektórzy sprzedawcy wręcz straszą mnie XP-ekiem, że już nie warto go
kupować.

Mam pytanko do Grupowiczów:
czy naprawdę mam się powoli przestawiać na Vistę i szukać nowych gier, czy
wziąć XP i potem płakać nad brakiem sterowników do sprzętu?
Jacek