Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 20 Nov 2007 - 00:26:58 MET

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fhkuad$f7r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Przymierzam się do kupna notebooka HP Pavilion z serii 9000.
> No i jest zagwozdka, bo niektóre są tylko i wyłącznie z Vistą a wolałbym
> XP (przyzwyczajenie i gry).

Eh te przyzwyczajenia, fuj ;)

> Podobno XP "pożyje" jeszcze do końca roku i koniec, bo Bill przechodzi na
> Vistę. Niektórzy sprzedawcy wręcz straszą mnie XP-ekiem, że już nie warto
> go kupować.

IMO jak bierzesz Paviliona, krojonego pod Vistę, to po co kombinować z XP?

> Mam pytanko do Grupowiczów:
> czy naprawdę mam się powoli przestawiać na Vistę

Znad swojego Paviliona polecam Vistę HPE z czystym sumieniem. Na początku
robi wrażenie bardziej chaotycznego od XP, ale szybko dał się okiełznać. XP
zostawiłem bez żalu.

> i szukać nowych gier,

Nie jestem namiętnym graczem, ale kilka testowalem, włącznie z prehistorią
typu Quake1 czy Age of Empires 1 i działają bez zarzutu.

> czy wziąć XP i potem płakać nad brakiem sterowników do sprzętu?

Stery do XP są. Chociażby http://tnij.com/wsparcie_pavilion_9000. Nie wiem
natomiast jak wygląda kwestia doinstalowania sterownika SATA podczas
instalacji XP, ale cioteczka Google pewnie wspomoże radą.

pzdrw
gl12d4