Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 21:42:48 MET

Dnia 11/16/2007 9:26 PM, Użytkownik Jacek napisał:
> Przymierzam się do kupna notebooka HP Pavilion z serii 9000.
> No i jest zagwozdka, bo niektóre są tylko i wyłącznie z Vistą a wolałbym XP
> (przyzwyczajenie i gry).
> Podobno XP "pożyje" jeszcze do końca roku i koniec, bo Bill przechodzi na
> Vistę. Niektórzy sprzedawcy wręcz straszą mnie XP-ekiem, że już nie warto go
> kupować.

A co mają powiedzieć skoro większość sprzętu który jest, jest z V?

> Mam pytanko do Grupowiczów:
> czy naprawdę mam się powoli przestawiać na Vistę i szukać nowych gier, czy
> wziąć XP i potem płakać nad brakiem sterowników do sprzętu?

Nie wiem o którym dokładnie modelu mówisz, ale kliknąłem na kilka
laptopów z serii 9000 na stronie HP i są nawet sterowniki do Win2000.

Imho jesli nie masz specjalistycznego softu, który _może_ nie działać,
to V może sie okazać lepsza, również do gier.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \