Re: Jeszcze XP czy już koniecznie Vista?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 17 Nov 2007 - 13:36:05 MET

Jacek log:
> Przymierzam się do kupna notebooka HP Pavilion z serii 9000.
> No i jest zagwozdka, bo niektóre są tylko i wyłącznie z Vistą a wolałbym
> XP (przyzwyczajenie i gry).
> Podobno XP "pożyje" jeszcze do końca roku i koniec, bo Bill przechodzi na
> Vistę. Niektórzy sprzedawcy wręcz straszą mnie XP-ekiem, że już nie warto
> go kupować.
> Mam pytanko do Grupowiczów:
> czy naprawdę mam się powoli przestawiać na Vistę i szukać nowych gier, czy
> wziąć XP i potem płakać nad brakiem sterowników do sprzętu?

Hi!
Jak będziesz się dłużej zastanawiał to XP dostaniesz IMHO tylko z 2, 3, 4
... 'ręki'.
Przestawić się na Vistę jednak nie zaszkodzi, bo to system (technicznie)
bardziej zaawansowany niż XP.
Po ustawieniu na klasyczny styl (bez Aero, itp. cudów Visty) przypomina XP.
OIMW znam userów, którzy glancują XP na podobieństwo Visty :-)
Zatem pozostaje tylko sprawa kompatybilności dodatkowych aplikacji pex.
gier. IMO z czasem ten problem (jak zwykle) zniknie :-)
Kiedy? Nie wiem!;-)

--
Użytkownik Windowsa myli się 3 razy:
1: Jak się żeni.