System instaluje siÄ™ na partycji E ?

Autor: <fazi2_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 17:39:33 MET DST

Mam laptopa Asus F5V (choć podobną sytuację miałem kiedyś na zwykłym PC)
i postawiłem na nim windowsa XP jdnak po zainstalowaniu systemu okazało
się że system zainstalował się na dysku ale przypisał partycji
systemowej literÄ™ E natomiast litera C jest zarezerwowana dla jakiegoÅ›
dysku wymiennego (możliwe że jest to czytnik kart).
Potrzebuję żeby system był na partycji C - w tym momencie nie za bardzo
mogę to zmienić (z poziomu managera dysku nie pozwala zmienić oznaczenia
litery dysku systemowego).
Jak można to rozwiązać - w gre wchodzi i reinstalacja systemu tylko co
trzeba zrobić żeby system znów nie przpisał sobie litery E.
Dodam że instalowałem na czystym dysku na którym nie było żadnych
partycji a dysk formatował instalator windowsa (nie używałem żadnych
zewnętrznych narzędzi).
Będę wdzięczny za radę.

Pozdrawiam