Re: System instaluje siÄ™ na partycji E ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 18:01:41 MET DST

fazi2@poczta.onet.pl log:
> Mam laptopa Asus F5V (choć podobną sytuację miałem kiedyś na zwykłym PC)
> i postawiłem na nim windowsa XP jdnak po zainstalowaniu systemu okazało
> się że system zainstalował się na dysku ale przypisał partycji
> systemowej literÄ™ E natomiast litera C jest zarezerwowana dla jakiegoÅ›
> dysku wymiennego (możliwe że jest to czytnik kart).
> Potrzebuję żeby system był na partycji C - w tym momencie nie za bardzo
> mogę to zmienić (z poziomu managera dysku nie pozwala zmienić oznaczenia
> litery dysku systemowego).
> [...]
[...]

Hi!
Wyłączyć albo nawet chwilowo odinstalować w Komputer --> 'Menadżer urządzeń'
to ustrojstwo "wiszące" na C albo odszukać w Rejestrze i skasować odpowiedni
klucz (należy go wcześniej eksportować na wszelki wypadek).
Przestawić w boot.ini (na wszelki wypadek) literę dysku bootXP na C ... no i
restart.
To chyba powinno starczyć ...!

--
Użytkownik Windowsa myli się 3 razy: