Re: System instaluje się na partycji E ?

Autor: Marek Kamiński <marek_at_infomedia.WYTNIJ.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 10:49:33 MET DST

W artykule news:ffaflm$nm8$2@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <fazi2@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mam laptopa Asus F5V (choć podobną sytuację miałem kiedyś na zwykłym
> PC) i postawiłem na nim windowsa XP jdnak po zainstalowaniu systemu
> okazało się że system zainstalował się na dysku ale przypisał partycji
> systemowej literę E natomiast litera C jest zarezerwowana dla jakiegoś
> dysku wymiennego (możliwe że jest to czytnik kart).
> Potrzebuję żeby system był na partycji C - w tym momencie nie za
> bardzo mogę to zmienić (z poziomu managera dysku nie pozwala zmienić
> oznaczenia litery dysku systemowego).
> Jak można to rozwiązać - w gre wchodzi i reinstalacja systemu tylko co
> [...]

Parę dni temu miałem to samo. Chociaż nie jestem pewien czy nie pomyliło mu
się po próbie instalacji sterownika karty graficznej (jak sie okazało tam
jest tylko płyta ze storownikami do Visty a nie do XP). Próbowałem to
zmieniać zgodnie z informacjami znalezionymi w sieci, ale nic nie dało.
Postanowiłem nie tracić czasu - zainstalowałem system od nowa i wszytsko
było już OK. Sterowniki do XP ściągnąłem ze strony Asusa.

Pozdrówka
Marek