Re: System instaluje się na partycji E ?

Autor: Krzysztof Kapuściński <krzysztof_at_kapuscinski.org>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 12:07:08 MET DST

fazi2@poczta.onet.pl wrote:

> Mam laptopa Asus F5V (choć podobną sytuację miałem kiedyś na zwykłym PC)
> i postawiłem na nim windowsa XP jdnak po zainstalowaniu systemu okazało
> się że system zainstalował się na dysku ale przypisał partycji
> systemowej literę E natomiast litera C jest zarezerwowana dla jakiegoś
> dysku wymiennego (możliwe że jest to czytnik kart).

To gratuluję. Ja straciłem pół dnia, zresztą bezskutecznie, na próbie
zainstalowania Windows XP na piątym dysku partycji rozszerzonej. Podobnie
było zresztą z pierwszą parycją drugiego dysku. Instalator namiętnie
twierdził, że nie ma odpowiedniego dysku do zainstalowania Windows XP.

--
Krzysztof Kapuściński