Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 21:01:38 MET DST

Dnia Sat, 13 Oct 2007 14:50:03 -0400, Saiko Kila napisał(a):

> Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> A ja nie wiem o co chodziło z tym przechodzeniem do historii ;)

XP przejdzie może nie tak od razu do historii, ale na dzień dzisiejszy
raczej pewne jest, że przyszłość należy do Visty i rozwiązań na niej
bazujących. Tak przynajmniej wynika z dotychczasowych poczynań MS.
Oczywiście, zawsze pozostaje alternatywa w postaci Linuksa, ale...

> A poważnie to kolega miał na myśli notebookowy system raczej niż
> dekstopowy, IMO na desktopa (filmy, muzyka, tekst, WWW, poczta) linuks
> nadaje się bardziej niż na laptopa, przynajmniej z moich doświadczeń, i
> chodzi głównie o wsparcie dla sprzętu i oszczędzanie energii (wifi i
> ACPI).

... ale nie jest to system dla mas, tak jak Windows.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/