Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 21:42:46 MET DST

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> XP przejdzie może nie tak od razu do historii, ale na dzień dzisiejszy
> raczej pewne jest, że przyszłość należy do Visty i rozwiązań na niej
> bazujących. Tak przynajmniej wynika z dotychczasowych poczynań MS.
> Oczywiście, zawsze pozostaje alternatywa w postaci Linuksa, ale...
> ... ale nie jest to system dla mas, tak jak Windows.

Nie będę się kłócił bo myślę podobnie, z jednym istotnym
zastrzeżeniem(*), ale historia uczy też, że zamiast łykać nowy system
jak młody pelikan warto poczekać żeby skorzystać z błędów i nauk innych
użytkowników...

*)To zastrzeżenie to gry przyszłości - PC będzie powoli umierał jako
platforma dla gier, i żadna Vista tego nie uratuje :(

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8