Re: Vista w laptopie z 512MB RAmu - czy to dobry pomysl?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 20:50:03 MET DST

Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:

> Jasne, tylko nie wiem co tutaj robi ten Linuks ;-). Na system desktopowy
> to on się nadaje tak jak krowa do zaprzęgu.

A ja nie wiem o co chodziło z tym przechodzeniem do historii ;)

A poważnie to kolega miał na myśli notebookowy system raczej niż
dekstopowy, IMO na desktopa (filmy, muzyka, tekst, WWW, poczta) linuks
nadaje się bardziej niż na laptopa, przynajmniej z moich doświadczeń, i
chodzi głównie o wsparcie dla sprzętu i oszczędzanie energii (wifi i
ACPI).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8