Re: 0xc0000142

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 21:15:05 MET DST

On Fri, 12 Oct 2007 17:38:26 +0200, c97 wrote:

> hmm... dysk jest na SATA więc to raczej musiałby być błąd wewnętrzny dysku.
> Sprawdzę to.
> Choć obecnie przychylam się bardziej do wycieku pamięci.

Sprawdź dokładnie gniazda i wtyczki SATA. Niektóre dyskik mają tak kiepskie
złącza, że przy wyższych temperaturach odkształcają się gniazda SATA w
dyskach i wtyczka jest luźna.

> Zauważyłem jeszcze że nie mogę uruchomić tych aplikacji PO wyjściu z
> wygaszacza ekranu i zalogowaniu się. Z tym że ten wygaszacz mam od tygodnia
> a problem od miesiąca, więc nie jest to wina wygaszacza.

Wygaszacz masz standardowy czy firmy 3ciej?
Jeśli to wygaszacz firmy 3ciej - ustaw sobie jakiś systemowy i sprawdź czy
sytuacja się powtarza.

--
Pozdrawiam
Piotrek