Re: Virtual Box 1.5 - przenoszenie plikow pomiedzy systemami

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 17:03:23 MET DST

*Piotr* pisze:

> Testuje programy Microsoft Virtual PC 2007 i VirtualBox do tworzenia wirtualnych
> systemow.
> W Virtual PC 2007 istnieje mozliwosc przeciagania i upuszczania plikow np. z
> pulpitu glownego komputera na pulpit komputera wirtualnego.
> Niestety nie udaje mi sie ta mozliwosc w programie Virtual Box (... dodatki w
> programach mam wczytane, foldery wymiany podlaczone).

> Prosze o porade , czy istnieje taka opcja ( tz. przenoszenia i upuszczania
> plikow) w VirtualBox i jak ja osiagnac ?
> Niestety nie znalazlem nigdzie wyjasnienia mojego problemu.

"Zrób" sobie LAN między oboma komputerami, tzn. między komputerem
rzeczywistym i wirtualnym. Wymianę plików między nimi zrealizujesz wtedy
przez Otoczenie sieciowe (Udostępnianie plików i folderów) po stronie
Windows(ów) i Samba czy co tam innego (nie znam się :) ) jeśli jeden z
systemów to *nix.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]