Re: Problemy z dostępem do plików w Viście

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 17:25:24 MET DST

Dnia Tue, 2 Oct 2007 08:22:27 +0200, mkonst napisał(a):

> Rozumiem że TC to Total Commander a ja pisałem o starszym Windows
> Commanderze. Czy to jest jakaś różnica?

Najnowszy Total Commander 7.0 obsługuje już UAC, tzn. będzie się pytał o
podniesienie uprawnień za każdym razem, kiedy natrafi na plik, którego
zwykły user nie może skopiować. Licencja na WC/TC jest dożywotnia,
możesz śmiało zrobić upgrade.

> Co to jest "PPM na pliku". Mam uprawnienia administratora. Czy to nie
> wystarcza?

Nie, w Viście nie masz uprawnień administratora nawet pracując na koncie
administracyjnym. Będziesz je miał dopiero wówczas, gdy uruchomisz
program "jako administrator" spod prawokliku.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/