windows 2003 z AD i mapowanie zasobow - prośba o pomoc

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_galicja.usunto.com.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 16:47:24 MET DST

Witam

Posiadam serwer z Windows 2003 std z Active Directory.
Mam nastepujacy problem:

Kazdy z uzytkownikow musi miec dostep do kilku folderow:
- Moje dokumenty (przekierowane na serwer MD)
- Folder X
- Folder wspolny dla wszystkich userow
Foldery te musza znajdowac sie na serwerze (mam do dyspozycji Windwos 2003
standart edition). Folder X to folder wynikajacy z przynaleznosci usera do
grup (gdy user przynalezy do >1 grup (np. Kady, Place)to tych folderow moze
byc wiecej (FolderX1, FolderX2 ...))
W/w foldery montowane bylyby pod jakas litere dysku (stala dla kazdego
usera) - ale jezeli sa w obecnym Windowsie inne mechanizmy montowania to
moze to byc inaczej zrobione.

Pytanie - jak sie za to zabrac zeby stworzyc rozwiazanie elastyczne i pewnie
dzialajace? Bardzo prosze o podpowiedzi.

Pozdrawiam
SLawek