Virtual Box 1.5 - przenoszenie plikow pomiedzy systemami

Autor: Piotr <pikn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 09:03:32 MET DST

Witam !!!

Testuje programy Microsoft Virtual PC 2007 i VirtualBox do tworzenia wirtualnych
systemow.
W Virtual PC 2007 istnieje mozliwosc przeciagania i upuszczania plikow np. z
pulpitu glownego komputera na pulpit komputera wirtualnego.
Niestety nie udaje mi sie ta mozliwosc w programie Virtual Box (... dodatki w
programach mam wczytane, foldery wymiany podlaczone).

Prosze o porade , czy istnieje taka opcja ( tz. przenoszenia i upuszczania
plikow) w VirtualBox i jak ja osiagnac ?
Niestety nie znalazlem nigdzie wyjasnienia mojego problemu.

Pozd.

Piotr