Re: Virtual Box 1.5 - przenoszenie plikow pomiedzy systemami

Autor: Piotr <pikn_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 08:44:07 MET DST

> "Zrób" sobie LAN między oboma komputerami, tzn. między komputerem
> rzeczywistym i wirtualnym. Wymianę plików między nimi zrealizujesz wtedy
> przez Otoczenie sieciowe (Udostępnianie plików i folderów) po stronie
> Windows(ów) i Samba czy co tam innego (nie znam się :) ) jeśli jeden z
> systemów to *nix.

Rzeczywiscie, chyba opcji bezposredniego przenoszenia i upuszczania plikow w VB
nie ma. Udalo mi sie poprzez otoczenie sieciowe, chociaz jest to rozwiazanie
mniej poreczne niz w VPC 2007 - wszytko chodzi ok na poziomie dwoch
zainstalowanch windowsow. VB w porownaniu do VPC 2007 jest chyba szybszy -
szybsze uruchomienie systemu ,nie ma praktycznie opoznien w przetwarzaniu( co
prawda szybki komputer 3,3 Ghz i 2 GB Ram). VPC 2007 pracuje troche wolniej,
latwiejsza konfiguracja programu. Na plus VB mozna zaliczyc obsluge
zewnetrznych pamieci i dyskow pod usb.

Pozd.

Piotr