codzienny backup

Autor: strzeli <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 11:58:12 MET DST

Witam
Mam nastepujace pytanie.
Pod moje stanowisko pracy chce podpiac (lub nie;-) - albo usb albo wifi)
dysk twardy.
Dysk ten mialby byc backupem.
A Backup mialby wygladac nastepujaco: codziennie przed zamknieciem
systemu/wylaczeniem komputera , z automatu ze tak powiem jakis
program/ustawienie windows sprawia ze robi sie backup na ten dysk. Z tym ze
nie backup wszystkiego za kazdym razem (po kilkadziesiat GB) a jedynie
nadpisanie plikow na ktorych dzisiaj pracowalem,
Czy mozna tak zrobic? Jak tak to jakim programem? Drogi jest??
Slyszalem tez ze takie zadanie mozna zaplanowac w windowsie? Czy trudno sie
to robi? I Czy jest pewne? I czy moje wymagania zaspokoi (nadpisanie tylko
uzywanych plikow).

Pozdrawiam

z poważaniem
Łukasz