Re: Codzienny BSOD - Jak się go pozbyć?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 11:54:53 MET DST

Ruszyło z kopyta! :D

Jako, że wszystkie do tej pory podejmowane próby nie przyniosły rezultatu
to postanowiłem jednak postawić system od nowa. Oczywiście z przygotowanego
dużo wcześniej obrazu Ghosta z postawionym systemem i sterownikami. :)

Instalacja niezbędnego softu zajęła może z godzinkę, zostało jeszcze kilka
gier do przeinstalowania.

Ogólnie system po reinstalce jest odrobionkę lżejszy. W końcu poprzedni
działał około rok beż żadnych zabiegów jak czyszczenie rejestru czy inne
takie.

Po zrobieniu wszystkiego co było do zrobienia odpaliłem Osiołka. Skubany
jak wcześniej podziałał tylko kilka godzin. Ale tym razem zaczął wyświetlać
komunikaty, że brakuje mu pamięci, brakuje pliku dbghelp.dll (czy jakoś
tak) i w końcu się wyłączył. :)

Lekko się zdziwiłem, że taki numer odstawił na świeżym systemie. Zacząłem
uważnie przeglądać ustawienia i okazało się, że ilość połączeń zamiast być
ustawiona na 250, którą to wartość sam wklepywałem, ustawiała się na 1001!
Kiedy znów ręcznie wklepałem 250 to po restarcie osła znów było 1001! W
dodatku w pliku preferences.ini ta wartość również ulegała zmianie. Oprócz
tego, jeszcze jedna wartość zmieniała się niezależnie od tego jak się ją
ustawiło, "liczba nowych połączeń na 5 sekund" zamiast ustawionych 20, było
150...

Zastanawiam się dlaczego to się tak samo zmieniało i dlaczego inne wersje
osiołka instalowane na poprzednim systemie też się sypały...

W sumie, gdybym miał czas, to mógł bym to sprawdzić bo przed przywróceniem
obrazu ze świeżym systemem zrobiłem obraz poprzedniego. Tak na wszelki
wypadek. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *