Re: codzienny backup

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Aug 2007 - 13:29:34 MET DST

On 16 Sie, 11:58, "strzeli" <iber...@neostrada.pl> wrote:
> A Backup mialby wygladac nastepujaco: codziennie przed zamknieciem
> systemu/wylaczeniem komputera , z automatu ze tak powiem jakis
> program/ustawienie windows sprawia ze robi sie backup na ten dysk. Z tym ze
> nie backup wszystkiego za kazdym razem (po kilkadziesiat GB) a jedynie
> nadpisanie plikow na ktorych dzisiaj pracowalem,
> Czy mozna tak zrobic? Jak tak to jakim programem? Drogi jest??
> Slyszalem tez ze takie zadanie mozna zaplanowac w windowsie? Czy trudno sie
> to robi? I Czy jest pewne? I czy moje wymagania zaspokoi (nadpisanie tylko
> uzywanych plikow).
Zajmowalem sie tym tematem, na codzien backupuje przy pomocy
darmowego, ale przedtem probowalem platnym i on wlasnie spelni
doslownie wszystkie twoje wymagania. Jest rewelacyjny i co istotne nie
robi bledow, jest dopracowany.
To Handy Backup, kosztuje ok. 36 USD. Zaklada swoj plik indeksacyjny,
co pozwolilo u mnie na backup 15 GB w sposob selektywny, tylko plikow
zmienianych. To trwalo gora 3 min, chociaz za 1. razem ok. 1godz.
(musial wszystko przeskanowac by skopiowac calosc i utworzyc
prawidlowa indeksacje).
J.