Re: Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 22:18:42 MET DST

news:h3amue.vcd.ln@kwinto.prv...

* Widzę, że jest jeszcze grupa microsoftowa (na której się zdaje się również
udzielasz :)) - może tam ktoś znajdzie rozwiązanie? Reinstalacja wisi
nade mną od dłuższego czasu (system był stawiany jako tymczasowy/testowy a
stał się regularnym systemem ...) ale akurat teraz nie mogie sowie pozwolić
na brak kontaktu z systemem ;) więc byndę próbował wszystkiego. A jak nie to
reinstalka w przyszłym miechu.

> przywróć tylko sam plik rejestru SYSTEM zapisany automatycznie w dniu
> instalacji systemu, zrestartuj, doinstaluj sterowniki które w międzyczasie
> pewnie były dokładane bądź uaktualniane, i wszystko powinno działać tak
> jak przedtem. Opis takiej naprawy wraz z podaniem miejsc, skąd dokąd i co
> kopiować, podaję poniżej. Przypominam, przywracaj jedynie plik SYSTEM,
> reszta plików rejestru ma pozostać niezmieniona.
> Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
> uruchomienie systemu Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

* Przeczytałem to wszystko, ale pytanie mam - czy to oznacza, że wystarczy,
że
uruchomię w trybie awaryjnym, zapiszę sowie gdzieś wersje obecną z
c:\windows\system32\config pliku system (bez rozszerzeń) a na jego miejsce
wgram plik system z katalogu c:\windows\repair - potem restart i system
będzie
mnie atakował nowoznalezionymi sprzętamy?

Zdrawim.