Re: Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 20:38:57 MET DST

"hefal" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> wrote in message
news:eum8go$8ra$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> * Zresetowałem obydwa (restartowałem też kompa) - nadal w połączeniach
> sieciowych mam tylko sieciówkie, brak IEEE1394 :<
> Cóż jeszcze mógłbym zrobić?
> FW jest na płycie głównej Abit AN7.

Hmm przypomina mi to nieco problem z przełączaniem napędów w niższy tryb
pracy po wystąpieniu wielu błędów odczytu, tyle że tutaj dotyczyłoby to
FireWire i objawiałoby się całkowitym wyłączeniem tego interfejsu. No
ale to tylko przypuszczenie. Cóż, najlepszym rozwiązaniem byłoby po
prostu przywrócenie rejestru z okresu, kiedy jeszcze wszystko działało
poprawnie. Podejrzewam jednak, że po tylu naprawach nie masz już
zachowanego tak dawnego punktu Przywracania Systemu, a może i w ogóle
miałeś tę usługę wyłączoną :-(.
W każdym razie, jeżeli nikt tutaj nie pomoże innym pomysłem i staniesz
przed dylematem, czy reinstalować system, to wpierw zrób tak: przywróć
tylko sam plik rejestru SYSTEM zapisany automatycznie w dniu instalacji
systemu, zrestartuj, doinstaluj sterowniki które w międzyczasie pewnie
były dokładane bądź uaktualniane, i wszystko powinno działać tak jak
przedtem. Opis takiej naprawy wraz z podaniem miejsc, skąd dokąd i co
kopiować, podaję poniżej. Przypominam, przywracaj jedynie plik SYSTEM,
reszta plików rejestru ma pozostać niezmieniona.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]