Re: Firewire zniknął z połączeń sieciowych ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 31 Mar 2007 - 22:37:21 MET DST

"hefal" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> wrote in message
news:eumflh$a6f$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> * Przeczytałem to wszystko, ale pytanie mam - czy to oznacza, że
> wystarczy, że
> uruchomię w trybie awaryjnym,

Nie w awaryjnym, a w specjalnym trybie Konsoli Odzyskiwania. Tam będzie
tylko wiersz poleceń i bardzo ograniczone możliwości robienia
czegokolwiek.

> zapiszę sowie gdzieś wersje obecną z
> c:\windows\system32\config pliku system (bez rozszerzeń) a na jego
> miejsce
> wgram plik system z katalogu c:\windows\repair - potem restart i
> system będzie
> mnie atakował nowoznalezionymi sprzętamy?

Dokładnie tak. A jak coś pójdzie nie po Twojej myśli to po prostu
przywracasz oryginalny plik system* i wszystko wraca do normy.

*warto sobie zrobić kopię także pozostałych plików z katalogu config,
tak na wszelki wypadek, gdyby trzeba je było jednak wszystkie
przywrócić.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/