Re: XP i nowy dysk

Autor: VoytaS <mazziUSUN_at_TO.plusnet.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 23:07:26 MET

"MX" <maurycyj@poczta.onet.hahaha.pl> wrote in message
news:nekfmi8flnxp$.1awamz9w3zrwt.dlg@40tude.net...
> Dnia Fri, 16 Mar 2007 22:49:33 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

<ciach>

Po pierwsze większość systemów (zwłaszcza windows a w szczególności vista)
używa swapa na bieżąco podczas pracy, co prawda im więcej ramu tym jest to
mniej zauważalne ale jednak używa.
Owszem jest taka szkoła żeby umieszczać swapa na drugiej partycji 2GB tuż za
systemową sformatowaną jako fat16. Ja również na jednym z kompów
zastosowałem takie coś, ale szczerze mówiąc nie wiem czy daje to jakiś
wzrost wydajności. Tzn na pewno daje jeśli masz zamiar dopuścić na partycji
systemowej ze swapem do dużej fragmentacji, ale jak użytkownik dba o
partycję systemową zysk będzie raczej niewielki.