Re: XP i nowy dysk

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 22:57:07 MET

Dnia Fri, 16 Mar 2007 22:49:33 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Oczywiście, że będzie. Po co chcesz tak robić?

Bo i teraz dysk mi potrafi zarzęzić? Trochę odpalam tych programów i
niefart polega na tym że raczej się to nie zmieni.
Zdaję sobie sprawę że dołożenie pamięci byłoby efektowniejsze ale dysk ma
priorytet..

> Będzie można połączyć. Ale po co? Nie możesz po prostu na nowym dysku
> założyć dwóch partycji (24GiB i reszta) no i tego swapa umieścić na tej
> 24GiB partycji?

Oczywiście że mogę acz słyszałem że do swap'a do FAT16 się przydaje a że
jeszcze nie praktykowałem to pytam :)

> Nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć... Poza tym ze swapem na drugim
> dysku to nieco mit jest. Tzn. to ma zalety tylko dla systemów, którym
> przyjdzie używać swapu, normalnie system swapu nie powinien tykać,
> jeżeli system korzysta ze swapu to będzie zauważalnie zwalniał ogólnie.

Niestety czasami ten swap szaleje i stąd moje pytanie.

Pozdrowienia
MX