Re: MS ogłosił,że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 01:14:03 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrneumigi.2is.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Kajetan

> Twoja wypowiedź sugerowała raczej "nie używamy" w sensie "nie używa
> się".

Mialem na mysli moje srodowisko. Aczkolwiek w kontekscie reszty swiata,
uzywalnosc Win 9x/NT4 rowniez jest raczej marginalna dzisiaj. O Office
trudno
mi powiedziec, bo nie widzialem zadnych statystyk.

> Ano, zaczynasz sprowadzać ją na absurdalne manowce. Mam wrażenie, że
> jednak te mniejszości złożą się na sporo więcej niż 5%.

Owszem, reductio ad absurdum tu pasuje, bo podwazasz sens pewnego
rozwiazania
(terminali) wymaganiami bardzo niewielkiej grupy uzytkownikow. Terminale nie
sa rozwiazaniem
do domu, natomiast w firmach maja przyszlosc - uzytkownikow ktorzy
korzystaja z oprogramowania
ktore jest "terminal-enabled" jest zdecydowanie wiecej. Ty postulujesz
odrzucenie technologii tylko
dlatego ze istnieje pewna grupa ludzi ktora z tej technologii (przynajmniej
na razie) nie skorzysta.