Re: MS ogłosił,że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 23:37:06 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Kajetan
>My nie uzywamy tj. w mojej firmie sie nie uzywa.

Twoja wypowiedź sugerowała raczej "nie używamy" w sensie "nie używa
się".

>I z powodu tej calkiem pokaznej grupy (5%?) nalezy zaprzestac dopasowywac
>sprzet i oprogramowanie do wymagan, tylko kupic kazdemu wlasne HP Superdome
>bo a noz widelec kiedys stanie sie czlonkiem pokaznej grupy uzytkownikow
>Gaussiana.
>EOT, bo dyskusja jest bez sensu.

Ano, zaczynasz sprowadzać ją na absurdalne manowce. Mam wrażenie, że
jednak te mniejszości złożą się na sporo więcej niż 5%.

--
[------------------------] Linux  ma SELinux, a Windows ma np.: antywi-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] rusy.(Teo na pcoa)