Re: MS ogłosił,że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 11:25:14 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Kajetan
>Mialem na mysli moje srodowisko.

A to ok.

>Aczkolwiek w kontekscie reszty swiata,
>uzywalnosc Win 9x/NT4 rowniez jest raczej marginalna dzisiaj.

Owszem, spada. Ale jednak w wielu miejscach dopóki są działające
rozwiązania, nie wymienia się ich dla idei.

>Owszem, reductio ad absurdum tu pasuje, bo podwazasz sens pewnego
>rozwiazania
>(terminali) wymaganiami bardzo niewielkiej grupy uzytkownikow.

Nie. Po prostu pokazuję pewne klasy rozwiązań, w których się nie
sprawdzają.

>Terminale nie
>sa rozwiazaniem
>do domu, natomiast w firmach maja przyszlosc - uzytkownikow ktorzy
>korzystaja z oprogramowania
>ktore jest "terminal-enabled" jest zdecydowanie wiecej. Ty postulujesz
>odrzucenie technologii tylko
>dlatego ze istnieje pewna grupa ludzi ktora z tej technologii (przynajmniej
>na razie) nie skorzysta.

Etam. Gdzie postuluję całkowite odrzucenie? Po prostu uważam, że jest
odsetek zastosowań (i to zauważalny), w którym praca terminalowa jest
wykluczona.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Aktywna klawiatura
\  Kruk@epsilon.eu.org   /