Re: Jak wylaczyc cache'owanie stron WWW?

Autor: Sanctum Officium <ktos_at_gdzies.tam.w.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 00:09:36 MET

"Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> wrote in message
news:45eb4920$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Sanctum Officium" <ktos@gdzies.tam.w.pl> napisał w wiadomości

> To też się do konca nie da... bo przeglądarka musi jakoś mieć co
> wyświetlić... ale prawie można zamierzony efekt osiągnąć tak:
> Otwierasz MSIE, Narzędzia, Opcje internetowe, przycisk "Ustawienia w
środku
> po prawej, zjeżdżasz suwakiem maksymalnie w lewo, lub wpisujesz w okienku
> jedynkę (skok możliwy co 1 MB).

Robiłem to. Spodziewałem się, że można to zrobić jakoś lepiej ( w ogóle
wyłączyć cache'owanie).

> Domyślam się, że chodzi o to, że cały czas widać nieodświeżoną wersję
> strony - w tym samym okienku przeoptuj sprawdzanie, czy są nowsze wersje
> stron, na "automatycznie".

Od tego jest ctr-F5. Chodzi o to, że przy otwieraniu wielu stron na raz, a
czasem jest taka potrzeba, wolniejszy komp wieki zapisuje te strony na dysk
i strony się długo otwierają.

> Następnie zatwierdź to okienko, w okienku pod spodem zakładka
zaawansowane,
> zjeżdżasz na dół, zahaczasz pierwsze dwie opcje - "Nie zapisuj
> zaszyfrowanych..." i "Opróżnij folder ... podczas zamykania przeglądarki".
> Zatwierdzić, dla pewności zamknąć przeglądarkę... Skasować ręcznie całą
> zawartość tymczasowych plików internetowych, to w zasadzie wszystko.

O to ciekawe, odznaczam.

> Należy
> jednak uwzględnić, że Outlook Express też tam zapisuje swoje pliki i
nawet,
> jak wyłączysz to w przeglądarce, to on i tak tam pisać będzie. Ale
wystarczy
> ręcznie kasować i po bólu. Ja tak robię. System nie narzeka.

OE to inna bajka.

Dzięki, pozostaje przy tym 1 MB na cache, bo widzę, że lepiej się nie da.

MK