Re: Vista - wiej, póki możesz!

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_onet.eu>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 22:38:11 MET

Wojtek wrote:

> zobczymy. dla mnie jeszcze fajniejsza wizualizacja to juz bardzo duzo

A dla mnie niezmiernie malo. Bo po zainwestowaniu w lepszy sprzet
okazuje sie, ze to po prostu kolejna kupa , tylko ma wiecej brokatu...

> jak na nowego fps'a. a wniesie na pewno duzo wiecej, widzialem na
> filmikach. zreszta chyba najrosadniej sie o tym przekonac osobiscie,
> prawda?

w 95% zanim zagram w gre kieruje sie opiniami innych. Szkoda mi kasy
wywalac w bloto.

> nie bedzie, juz Bill sie o to postara. nic tak nie napedzi mu sprzedazy
> visty jak wlasnie dx10.

wymien ile gier dzialajacych tylko na dx 10 widziales jednoczesnie.

> zreszta wydawalo mi sie ze kolega Rafal
> proponowal linuxa zamiast visty. Ktora z najnowszych gier dziala na
> linuxie?

Wszystkie najnowsze gry na linuxa dzialaja wysmienicie ;)

--
<><>  Rządzi nami jednoręki bandyta <><>