Re: Vista - wiej, póki możesz!

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 22:51:26 MET

> A dla mnie niezmiernie malo. Bo po zainwestowaniu w lepszy sprzet okazuje
> sie, ze to po prostu kolejna kupa , tylko ma wiecej brokatu...

cóż, o gustach sie nie dyskutuje.... ja w przeciwienstwie do ciebie z
inwestycja w sprzet poczekam do premiery crysisa i pierwszych recenzji. ale
jesli bedzie wygladal tak jak na filmach ktore widzialem to bedzie bardzo
duzym krokiem na przod

> w 95% zanim zagram w gre kieruje sie opiniami innych. Szkoda mi kasy
> wywalac w bloto.

twoja sprawa. ja kieruje sie nie opiniami, tylko jakimis sensownymi testami
wydajnosci, screenshotami. cudze opinie o grze to jak cudze opinie o
jedzeniu, sa gusta i gusciki... tobie sie crysis nie podaba mi wprost
przeciwnie. jaki jest sens zebym kierowal sie twoja opinia i vice versa?

> wymien ile gier dzialajacych tylko na dx 10 widziales jednoczesnie.

a co to ma do rzeczy? czy musze sie decydowac juz teraz? kupie viste gdy
bedzie mi potrzebna, nie wczesniej. tak samo jak karte obslugujaca dx10.
czyzbys z kolei chcial forsowac teorie ze gry dx10 nigdy nie powstana...?

zreszta argument totalnie chybiony. taki half life 2 dziala na dx7 dx8 i dx9
i co z tego? jesli zobaczysz sobie jak wyglada na dx7 a jak na dx9, to
bedziesz wiedzial dlaczego twoje pytanie o wylaczne dzialanie na dx10 jest
bezsensowne... ja nie bede gral w gry dx10, pod xp w dx9 dlatego ze jeszcze
chodza. grajac w gry chce widziec ich najladniejsza mozliwa wersje a nie
grac na jak najslabszym sprzecie/bibliotece jakiej sie tylko da.

wszystkie dwie...? ;)