Re: Vista + XP = Problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 22:40:48 MET

"Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote in message
news:eqdcof$b0g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> In news:2fadqe.lk9.ln@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> A po co instalowac jak jest w systemie BCDEDIT.exe

Piotr - proszę, czytaj uważniej. BCDEDIT jest narzędziem działającym z
wiersza poleceń, a ja tego trybu działania właśnie chciałem uniknąć. To
świetnie że znasz opisy wszystkich jego przełączników, może podpowiesz w
takim razie jak można nim dopisać system XP do menu startowego Visty?
Mnie tam się nie chciało z tym walczyć ;-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/