Re: Vista - wiej, póki możesz!

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 20:56:53 MET

> Moze kup X360?

A po co mi xbox? Nie chce xboxa, mam pcta i chce pograc w crysisa, zreszta
nie tylko w niego, w tomb raidera 10 aniversary i w WOW'a tez, narazie
wystarczy, tego nie ma na xboxie. zreszta nie chce miec konsoli, chce grac
na pccie i system operacyjny powinien mi to umozliwiac.

> Po za tym kraza opinie, ze Crysis nic nie wniesie do gier po za jeszcze
> fajniejsza wizualizacja.

zobczymy. dla mnie jeszcze fajniejsza wizualizacja to juz bardzo duzo jak na
nowego fps'a. a wniesie na pewno duzo wiecej, widzialem na filmikach.
zreszta chyba najrosadniej sie o tym przekonac osobiscie, prawda?

> Z reszta na forach gircowych porownuja screeny DX9 z DX10 i za ... nie
> widac roznicy. DX10 wejdzie do swiata gier za jakies 2-3 lata. A do tego
> czasu mzoe DX10 bedzie na XP.

nie bedzie, juz Bill sie o to postara. nic tak nie napedzi mu sprzedazy
visty jak wlasnie dx10. zreszta wydawalo mi sie ze kolega Rafal proponowal
linuxa zamiast visty. Ktora z najnowszych gier dziala na linuxie?