Re: Vista - warto?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 14:37:54 MET

"Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote in message
news:epsnbq$855$1@inews.gazeta.pl...
> Michal Kawecki wrote:
[...]
> Wiec mowienie ze system zajmuje tyle miejsca jest IMO duzym naduzyciem

A to nie zrozumieliśmy się. Pisząc "Vista szybko zajmie 1/3 Twojego
dysku" miałem na myśli ilość miejsca niezbędną pod normalnie używany
system wraz z przyległościami, a nie pod goły system operacyjny, bez
doliczania plików użytkownika i jego programów.

Tak BTW to te 3 GB w Program Files nie jest żadnym specjalnym
osiągnięciem biorąc pod uwagę fakt, że tylko czysto systemowe
podkatalogi Visty zajmują tam blisko 1 GB :).

Jeszcze raz: z mojej dotychczasowej praktyki wynika, że system Windows
XP do normalnego użytkowania (system, profile z danymi, programy w tym
Office, plik wymiany, plus trochę wolnego miejsca w zapasie) wymaga
partycji o wielkości około 15-20 GB. A Vista potrzebuje około 10 GB
więcej. Ot i wszystko...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/