Problem z instalatorem Windowsa

Autor: Rafał Zawierta <r.nospam_at_spamno.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 14:48:51 MET

Witam.
Problem dotyczy komputera HP x4000.
Jest na nim dysk SCSI 72GB. I tutaj pojawia się problem.
Instalator (Win2003) startuje z CD, *wykrywa dysk*, partycjonuje i
przechodzi do kopiowania plików. No i jak to zwykle bywa po kopiowaniu
system musi się zrestartować i dalej instalować z dysku. No i właśnie -
dysk nie startuje (tzn nie bootuje). Konfiguracja bootowania to najpierw
dysk, potem CD. Jeśli mam włączone bootowanie z CD to w kółko startuje
początek instalatora, natomiast jeśli wyłączę bootowanie z CD to jest
"no boot record".

Jestem prawie pewny, że jak instalowałem tam OS pół roku temu, to nie
było tego rodzaju problemów.

Jak to w takim razie jest -> jeśli Instalator na początku pracy wykryje
poprawnie dysk to dalej powinno być ok? Czy będą konieczne jakieś ekstra
drivery. ZTCP tam jest kontroler firmy LSI.

Można sobie z tym jakoś poradzić?
W ostateczności mogę postawić system na Barracudzie ATA, ale wolałbym na
serwerze mieć dysk SCSI a nie ATA.

pozdrawiam
R.