Re: Vista - warto?

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 14:23:19 MET

> Czy są już jakieś opinie na temat Visty?
> Miałby to byc system domowy: gry, internet, multimedia itp
> Jacek

Witam!
Używam Viste Business x86 od dwóch dni i muszę przyznać ze w moim configu
najsłabszym elementem jest procesor (A64 3000+) pamięci Ram jest tak na styk
(1GiB DDR400) bo po wyciągnięciu jednego modułu (512MiB) Vista znacznie zwalnia
i często coś czytać z HDD. Pulpit Aero działa nawet znośnie na moim RX800GTO z
256MiB pamięci ram na pokładzie jedyny minus to sterowniki do do karty muzycznej
zintegrowanej z Asusem A8N-E (Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce4 CK8-04) do których
Vista sama zainstalowała sterowniki ale co jakiś czas krzyczy ze nie są one
przystosowane do Visty i zaleca sciągnięcie nowych ze strony producenta. Viste
zainstalowałem dla próby na dość małej partycji (17,7GiB) z systemem plików NTFS
(ciekawe czy da się postawić Viste na FAT32:) i zajmuje ona na dzień dzisiejszy
 7,32GiB (czysta niezawierająca nic poza tym co się załadowało podczas
instalacji , nie pobrało z Windows Update i nie zabrało miejsca na inne
przywracania). Jeszcze jeden minus to AV posiadam NOD32 którego Vista nie
pozwala zainstalować na razie wysłałem formularz do CA na darmową roczną
subskrypcję ich AV, co sadzicie o tym programie? Ogólnie moje odczucia dotyczące
Visty w wersji przeze mnie posiadanej są raczej pozytywne poza koniecznością
zmiany procka na jakiegoś X2@s.939 którego teraz ciężko złapać:(

--
Pozdrawiam!
to0l