Re: Vista - warto?

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 01 Feb 2007 - 14:55:59 MET

Michal Kawecki wrote:
> Jeszcze raz: z mojej dotychczasowej praktyki wynika, że system Windows
> XP do normalnego użytkowania (system, profile z danymi, programy w tym
> Office, plik wymiany, plus trochę wolnego miejsca w zapasie) wymaga
> partycji o wielkości około 15-20 GB. A Vista potrzebuje około 10 GB
> więcej. Ot i wszystko...

To ja podraze temat.
Mam 10 GB danych na WIndows XP (mowie o swoich danych), ten sam laptop,
ta sama ilosc pamieci. Wlaczone mechanizmy hibernacji i odzyskiwania
systemu.

Instaluje od zera Viste i przenosze tam te 10GB danych. Wlaczam
mechanizmy hibernacji itp

Czyli rozumiem ze w takim wypadku na Vista bedzie wiecej o roznice
wielkosci systemu pomiedzy XP i VIsta + jakies 10 GB?

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)