Re: [XP Prof] Problem ze stylami w przegladarkach

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 16:16:25 MET

Dnia Mon, 8 Jan 2007 19:52:59 +0100, goomish napisał(a):

> Może to "sprawka" jakiegoś proxy? W sensie proxy zewnętrznego
> (ogólnodostępne bym pominął, prędzej coś bliżej Ciebie, np u osiedlowego
> ISPa - jeśli korzystasz). Albo (co chyba bardziej prawdopodobne) proxy
> lokalne - antywirus skanujący ruch na porcie 80, firewall z dodatkową
> funkcją blokowania reklam czy w końcu coś specjalizowanego w stylu Proxy+,
> privoxy itp. itd.

To jest cos lokalnego w kompie, bo gdy podlacze innego kompa do lacza to
wszystko jest ok. A proxy nie uzywam, antywira wylaczylem do testu i tez
nic, firewalla mam tylko z XP. A klopot nadal pozostal :-(
Przyjdzie robi reinstalacje, buuuuuu, jak ja tego nie znosze, potem
instalacja dziesiatek narzedzi, brrrrr....moze jeszcze ktos ma pomysl?

goomish dzieki za probe :-)

pzdr
Johnny